הטמעת מערכות מידע

התמחות במערכי שירות ומכירה

בעולם העסקי של היום החברות מתאימות את עצמן לצרכי הלקוח גם בהיבט הטכנולוגי. בעבר הלא רחוק החברות ניהלו רק את הקשר עם הלקוח באמצעות מערכות ה – CRM למינהן, כיום התווספו מערכות או יכולות במערכות ה CRM המאפשרות ללקוח לפנות לארגון בדרך שהוא רוצה ובזמן שנוח לו. מערכות הטכנולוגיה השונות הרחיבו את תפיסתם מניהול הקשר עם הלקוח למתן מענה מהיר ללקוח בזמן ואופן שנוח ללקוח.

אנו מתמחים באפיון דרישות וצרכים לכל המערכות התומכות בפעילות של מערכי שירות ומכירה (בפרט מערכות CRM ומעבר למוקד רב ערוצי, ניהול ידע, מערכות BI ועוד מערכות תומכות) משלב האפיון, בחירת המערכת האופטימאלית ועד להטמעתה בארגון.

Share by: